Skip to main content

APAM JERAWAT BATU

Walawei!!! ada ke yang mengintai daricelahdapur me nih...kalo ada yang pertama kali singgah tu terima kasih laa me ucapkan ye tp kalo tak ada sape pun yang singgah nampaknya perasan lebih je laa me nih..huhu. Ermm kejap je rasa masa berlalu kannn? Dah nak abis setengah tahun. Bulan depan kita dah start puasa..pastu raya puasa...pastu raya haji lak...pastu masuk tahun baru...pastu oh!tidakkkkkk!!! otomatik dah tua rupanya daku. Apasal laa cepat sangat masa berlalu nih...Tak sempat me nak verangan muda selalu...Okaylah me meroyan lelebih pun bukan sape yang nak membacanya kannnn!!!..abis-abis pun hadek beradek sendiri je..maklum le promosi lebih pun cuma kat hadek bradek..kehkehkeh. So silalah menjamu mata yek...



Okay sila abaikan jerawat batu kat apam polkadot me ni yek...


Ye ye...sila laa gelak secara berjemaah ye bila tengok hasil apam me nih...me tak kisah...tak marah pun...tak amik ati langsunggggg punnnn...sebab dah memang macam tu kejadiannya nak wat cane..dah laa aritu masa memula me wat apam nih [leh skodeng kat resepi apam-citrawarna] jadi cam kembang semangkuk..kali nih dah berjerawat batu lak..memang tak ada berseni langsung jari jemari me nih..kejung kejang je. Orang lain buat molek je...cun melecun. Tapi me punya ermmm terlebih seni. Tapi tak pe me amik ni sebagai cabaran untuk kucuba dan terus mencuba..mencapai suria..walau membakar jiwa..walau aku dihina..namun aku tetap aku...tu dia asik nak melalak je kat celah dapur mana tak terkejut apam-apam tu...Yang penting semangat tu kena ada..kalo tak ada semangat nak nak wat apa pun tak menjadi..Ada betui ka??



haa nih dah 2 3 kali buat tapi asik lupa je nak amik gambar...

Nampak tak hasilnya kalo kita buat dengan penuh keyakinan dan semangat...Agak sejuk jugaklah mata nih bila memandangnya...selepas dah jenuh wat treatment bagai..agak mulus gak la rupa apam jerawat me nih...so pada kengkawan yg pernah wat apam nih tapi asik tak jadik je..jangan cepat putus asa ye...sekali gagal mungkin akan gagal lagi...dan lagi..dan lagi...tapi yang penting jangan mengalah k...oh ye!!resepi nih sama je cam resepi apam citrawarna tu..hanya nama je me ubah nak kasi glemer ckit...hehehe. Apapun selamat mencuba!!!

Comments

Fofuler post

CHOCOLATE ALMOND CLUSTER

AYAM SERAI DIRAJA

CRUNCHY CHOC CHIP COOKIES